Zwroty i reklamacje
Zwrot:
Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas gdy koszt odesłania jest wyższy, niż zwykła paczka pocztowa.
Jak mogę zgłosić odstąpienie od umowy zawartej na odległość?
Możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie formę- Zgłoś odstąpienie w sklepie internetowym, korzystając z poniższego formularza zwrotu i odeślij przesyłką rejestrowaną na adres: JustCute Danuta Matuszewska ul.Żurawinowa 27/1 64-100 Leszno.
- Wypełnij formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - możesz skorzystać z naszego wzoru lub użyć własnego - i wyślij go do nas wraz z towarem na adres: JustCute Danuta Matuszewska ul.Żurawinowa 27/1 64-100 Leszno.
W jakiej sytuacji nie można skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość?
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku umowy:- Dotyczącej towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji Konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Dotyczącej towaru dostarczanego w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. depilatory, strzyżarki, suszarki, prostownice, golarki itp.).
- Której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. gry komputerowe, oprogramowanie, filmy, muzyka, itp.).
- Dotyczącej świadczenia usługi dodatkowej, jeżeli sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utarci prawo do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotom nie będącym Konsumentami (np. jednoosobowe działalności gospodarcze, spółki, instytucje, itd.).
Formularz odstąpienia od umowy
.....................................................
.....................................................
.....................................................
Dane Klienta:
Dane Przedsiębiorcy:
(proszę uzupełnić)
Ja/My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy sprzedaży następujących towarów/ świadczenia następującej usługi (*):
Data zamówienia: |
|
Data odbioru towaru: |
|
Imię i nazwisko / Nazwa / konsumenta (-ów) (*): |
|
Adres konsumenta (-ów): |
|
Proszę o zwrot zapłaconej ceny towaru wraz z poniesionymi przeze mnie/nas (*) kosztami dostawy towaru na niniejszy numer rachunku bankowego / w następujący sposób (*): |
|
Podpis konsumenta (-ów) (podpis jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej, w wersji elektronicznej nie jest potrzebny): |
|
Miejscowość, data: |
*niepotrzebne proszę skreślić
Reklamacja:
Jeżeli otrzymałeś przedmiot niezgodny z zamówionym bądź wadliwy, skontaktuj się z nami niezwłocznie, a następnie odeślij przedmiot wraz z formularzem zwrotu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14-tu dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej:
- nie przyjmujemy paczek za pobraniem,
- każdy zwracany przedmiot należy odpowiednio zabezpieczyć przed transportem,
- w przypadku uzasadnionej reklamacji, produkt zostanie naprawiony bądź wymieniony na taki sam, nowy pełnowartościowy przedmiot, jeżeli jednak nie będzie to możliwe, zwrócimy jego koszt.
Adori ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, jednak nie późnij niż 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r kodeksu cywilnego.